søndag 25. april 2010

Nå har våren kommet, hååååper jeg...




Nå håper jeg våren har kommet for fullt, vil ikke ha noen flere dager der jeg våkner opp til snø..huff..er lei det nå..

Igår var vi i hagen og styrte på, begynner og bli litt bedre, men er forsatt myyye igjen.. Odin var også med og jobbet i hagen, også plutselig fant han hageslangen, da ble det liv!! Tror aldri jeg har hørt han le så mye før, som når han spylte mamma klissvåt!!
Her kommer det bilder:




OI, hva er dette? Den må prøves!!


Det kommer jo vann ut!!Gjett om jeg skal sprute på mamma da!!

"

Hahaha, dette var gøy!! Hvorfor blir mamma så sint da???!"


"Hmm..Best å bare sprute på ballen, den blir iallefall ikke sint!"

Det verste er jo HAN som sitter og tar bilder av dette, og ikke prøver og stoppe han..hehehe

6 kommentarer:

  1. HIhi, søte bilder! Er sååå glad den kalde vinteren er over!

    SvarSlett
  2. Du er ikke den eneste Anette ;)

    SvarSlett
  3. Så hærlige bilder!! Moro å drive ute og "leite" fram sommeren!

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder:)

    så gøy at du ville være med i konkurransen på bloggen min:)
    Lykke til.

    SvarSlett